Mishon just a kiss mp3. Mishon 2019-02-22

Mishon just a kiss mp3 Rating: 8,8/10 464 reviews

Just a Kiss Lyrics

mishon just a kiss mp3

Mishon - Thinking Of You Remix 11. And we're flirtin' and jokin' And I can see that you're open Everything I'm doing I can tell that you love it, babe You like the way we play So we touchin' and teasin' Now you got me feenin' We both know we want The next step for pleasin', babe But we can wait day Ooh, your body's soft Now take that off I we gon' be good friends Shawty, no need to be scared If you don't go there No days we begin We ain't go all the way But, baby, we can do some things A game I like to play Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? Mishon - Love Will Find A Way 14. We ain't gotta go all the way But, baby, we can do somethings A little game I like to play Listen, shawty We ain't gotta go all the way But, baby, we can do somethings A little game I like to play Girl, you don't need to be nervous I know I just met you, these other girls lookin' But I never disrespect you, babe This's gonna be okay, yeah You was pretty as a picture I want you in my room You whisper in my ear I don't wanna move too soon, okay This's gonna be okay, yeah Ooh, your body's soft Now take that jacket off I think we gon' be good friends, yeah Shawty, no need to be scared If you don't wanna go there No days before we begin We ain't gotta go We ain't gotta go all the way But, baby, we can do somethings A little game I like to play Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? Mishon - Don't Take Her Away 15. We ain't gotta go all the way, no 'Cause it's called Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss We ain't gotta go all the way But, baby, we can do somethings A little game I like to play Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? Mishon - Holiday Love 9. Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? Mishon - Just A Kiss 2. Mishon - Rock My Chain 6. .

Next

mishon music, mp3, video london

mishon just a kiss mp3

We ain't go all the way, no 'Cause it's called Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss We ain't go all the way But, baby, we can do somethings A game I like to play Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? Palacios, Clark, Peter Gene Hernandez, Marcos Enrique Palacios, Phillip Lawrence, Ernest Clark Record Label s : 2009 Interscope Official lyrics by. Mishon - Thank You 4. Mishon - break you off 7. Mishon - You're The One 10. And we're flirtin' and jokin' And I can see that you're open Everything I'm doing I can tell that you love it, babe You like the way we play So we touchin' and teasin' Now you got me feelin' We both know we want The next step for pleasin', babe But we can wait another day Ooh, your body's soft Now take that jacket off I think we gon' be good friends Shawty, no need to be scared If you don't wanna go there No days before we begin We ain't gotta go all the way But, baby, we can do some things A little game I like to play Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? We ain't gotta go all the way But, baby, we can do somethings A little game I like to play Listen, shawty We ain't gotta go all the way But, baby, we can do somethings A little game I like to play Girl, you don't need to be nervous I know I just met you, these other girls lookin' But I never disrespect you, babe This's gonna be okay, yeah You was pretty as a picture I want you in my room You whisper in my ear I don't wanna move too soon, okay This's gonna be okay, yeah Ooh, your body's soft Now take that jacket off I think we gon' be good friends, yeah Shawty, no need to be scared If you don't wanna go there No days before we begin We ain't gotta go We ain't gotta go all the way But, baby, we can do somethings A little game I like to play Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? Just a kiss, just a kiss. Just a kiss, just a kiss.

Next

Mishon on YouTube Music Videos

mishon just a kiss mp3

We ain't go all the way But, baby, we can do somethings A game I like to play Listen, shawty We ain't go all the way But, baby, we can do somethings A game I like to play Girl, you don't need to be nervous I know I just met you, other lookin' But I disrespect you, babe This's be okay, yeah You was as a picture I want you in my room You in my ear I don't move too soon, okay This's be okay, yeah Ooh, your body's soft Now take that off I we gon' be good friends, yeah Shawty, no need to be scared If you don't go there No days we begin We ain't go We ain't go all the way But, baby, we can do somethings A game I like to play Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? And we're flirtin' and jokin' And I can see that you're open Everything I'm doing I can tell that you love it, babe You like the way we play So we touchin' and teasin' Now you got me feelin' We both know we want The next step for pleasin', babe But we can wait another day Ooh, your body's soft Now take that jacket off I think we gon' be good friends Shawty, no need to be scared If you don't wanna go there No days before we begin We ain't gotta go all the way But, baby, we can do some things A little game I like to play Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? Mishon - Turn It Up 8. Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? We ain't gotta go all the way, no 'Cause it's called Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss We ain't gotta go all the way But, baby, we can do somethings A little game I like to play Just a kiss, just a kiss, just a kiss Ooh, girl Just a kiss, just a kiss Can we play, can we play? Mishon - Who Scared 16. Mishon - Excuse Me Mama 3. . .

Next

Just A Kiss

mishon just a kiss mp3

. . . . . . .

Next

Mishon

mishon just a kiss mp3

. . . . . . .

Next

Mishon

mishon just a kiss mp3

. . . . .

Next

Mishon

mishon just a kiss mp3

. . . . . .

Next

Just a Kiss Lyrics

mishon just a kiss mp3

. . . . .

Next